Українська мова
. 8клас .
06.04.2020.
Тема : Вставні слова , словосполучення .
1 Усно виконати вправу 380 .
2 Проаналізувати таблицю на ст 214 - 215
.
3 Запам'ятайте : Вставні слова не є
членами речення !
4 Творче завдання .
Скласти 3 пари речень , щоб одні слова
кажуть , чуєте , здавалося були вставними , а в інших ці самі слова виступали в
ролі членів речення .
Зразок. Треба , виходить , іти на
додаткове заняття з алгебри . З класу виходить гарна дівчина .
5 Виконати вправу 381.
6 Запам'ятайте : на письмі вставні слова
виділяються комами .
Українська мова
. 8 клас .
Тема : Вставні речення .
1 Прості речення можуть ускладнюватися
вставними реченнями . Наприклад : Таких вишнево - бордових вишиванок і
своєрідних спідниць - обгорток ( жінки обгортають їх навколо стану ) не
побачите ніде , тільки в цьому селі .
2 Опрацювати в підручнику ст 216
3 Виконати вправу 383 .
4 Позначте речення зі вставним речення .
А Тепер , щоправда , довкола було голо і
сумно .
Б Там батько , плачучи з дітьми ( а ми
малі були і голі ) , не витерпів лихої долі , умер на панщині .
В Я , по правді , й тепер трохи дивуюсь ,
що так вийшло .
Українська мова
. 8 клас .
08.04.2020.
Тема : Розділові знаки в реченнях зі
вставними словами та реченнями .
1 Опрацювати ст 214 - 217 .
2 Будьте уважними щодо вживання
розділових знаків при вставних словах і словах , що є членами речень .
Даруйте , я вас не зрозуміла .
Даруйте людям радість !
3 Виконати вправу 389 , 390.
4 Виписати з української літератури 5
речень зі вставними словами , що виражають різні смислові відтінки .
Українська мова
. 8 клас
09.04.2020.
Тема : Послідовність розбору простого речення
, ускладненого вставними словами .
1 Повторити ст 115 . Просте двоскладне
речення .
2 Опрацювати ст 223 зразок усного та
письмового розбору простого речення , ускладненого вставними словами .
3 Виконати вправу 395 .
4 Продовжити ряд вставних слів , що
виражають зв'язок з попередньою думкою виявляється .
Українська
література . 8 клас .
07.04.2020.
Тема : Майстерність письменниці у
змалюванні образів .
1 Усно дати відповіді на питання (ст.
225 , 231 , 236 , 240 .)
2 Записати в зошит .
Композиція повісті
Експозиція - розповідь про те , хто такі
Славко Беркута , Юлько Ващук , Ліля Теслюк , Стефко Вус .
Зав'язка
- епізоди з сорокою та поїздка друзів до Блакитних печер , Юлько спалює
свій малюнок .
Кульмінація - ,, товариський суд "
.
Розв'язка - моральна перемога чесної
людини є неминучою .
3 Запишіть відомості про героїв повісті
Славка та Юлька . Відповідь підтвердити цитатами .
4 Хто з героїв : людина різнобічно
розвинена , допитлива , прагне пізнати світ і знайти своє місце в ньому .
Вдома ніжний із матір'ю , любить гуляти
містом із батьком , з однолітками часто буває пихатим , заздрісним , нечесним .
5 Письмово поміркуйте ,, Яким краще бути
- талановитим негідником чи не зовсім успішним у навчанні лицарем честі ?
"
6 Ви повинні знати зміст твору Н . Бічуї
,, Шпага Славка Беркути " , вміти переказувати , виділяти ключові епізоди
, охарактеризувати героїв .
Українська
література 8 клас
09.04.2020.
Тема : Володимир Дрозд . Основні
відомості про письменника . ,, Білий кінь Шептало "
1 Опрацювати ст .243 - 244 .
2 Записати в зошит : ,, Епоха могла
убити письменника як людину , але убити талант - ніколи ! Якщо це справді -
талант ! " ( В . Дрозд )
3 Прочитати оповідання В . Дрозда ,,
Білий кінь Шептало " ст. 245 - 251 .
4 Дати відповідь на питання ст . 251 -
252 .
Українська мова . 8 клас .
До уваги ! З 6 квітня почнуть
транслювати телеуроки .
8 клас 1 урок щовівторка і щочетверга .
Початок о 10.00.
Немає коментарів:
Дописати коментар