понеділок, 6 квітня 2020 р.

8 клас. з 06.04 по 09.04




Українська мова . 8клас .
06.04.2020.
Тема : Вставні слова , словосполучення .
1 Усно виконати вправу 380 .
2 Проаналізувати таблицю на ст 214 - 215 .
3 Запам'ятайте : Вставні слова не є членами речення !
4 Творче завдання .
Скласти 3 пари речень , щоб одні слова кажуть , чуєте , здавалося були вставними , а в інших ці самі слова виступали в ролі членів речення .
Зразок. Треба , виходить , іти на додаткове заняття з алгебри . З класу виходить гарна дівчина .
5 Виконати вправу 381.
6 Запам'ятайте : на письмі вставні слова виділяються комами .

Українська мова . 8 клас .
07.04.2020.


Тема : Вставні речення .
1 Прості речення можуть ускладнюватися вставними реченнями . Наприклад : Таких вишнево - бордових вишиванок і своєрідних спідниць - обгорток ( жінки обгортають їх навколо стану ) не побачите ніде , тільки в цьому селі .
2 Опрацювати в підручнику ст 216
3 Виконати вправу 383 .
4 Позначте речення зі вставним речення .
А Тепер , щоправда , довкола було голо і сумно .
Б Там батько , плачучи з дітьми ( а ми малі були і голі ) , не витерпів лихої долі , умер на панщині .
В Я , по правді , й тепер трохи дивуюсь , що так вийшло .

Українська мова . 8 клас .
08.04.2020.
Тема : Розділові знаки в реченнях зі вставними словами та реченнями .
1 Опрацювати ст 214 - 217 .
2 Будьте уважними щодо вживання розділових знаків при вставних словах і словах , що є членами речень .
Даруйте , я вас не зрозуміла .
Даруйте людям радість !
3 Виконати вправу 389 , 390.
4 Виписати з української літератури 5 речень зі вставними словами , що виражають різні смислові відтінки .

Українська мова . 8 клас
09.04.2020.
 Тема : Послідовність розбору простого речення , ускладненого вставними словами .
1 Повторити ст 115 . Просте двоскладне речення .
2 Опрацювати ст 223 зразок усного та письмового розбору простого речення , ускладненого вставними словами .
3 Виконати вправу 395 .
4 Продовжити ряд вставних слів , що виражають зв'язок з попередньою думкою виявляється .



Українська література . 8 клас .
07.04.2020.
Тема : Майстерність письменниці у змалюванні образів .
1 Усно дати відповіді на питання (ст. 225 , 231 , 236 , 240 .)
2 Записати в зошит .
Композиція повісті
Експозиція - розповідь про те , хто такі Славко Беркута , Юлько Ващук , Ліля Теслюк , Стефко Вус .
Зав'язка  - епізоди з сорокою та поїздка друзів до Блакитних печер , Юлько спалює свій малюнок .
Кульмінація - ,, товариський суд " .
Розв'язка - моральна перемога чесної людини є неминучою .
3 Запишіть відомості про героїв повісті Славка та Юлька . Відповідь підтвердити цитатами .
4 Хто з героїв : людина різнобічно розвинена , допитлива , прагне пізнати світ і знайти своє місце в ньому .
Вдома ніжний із матір'ю , любить гуляти містом із батьком , з однолітками часто буває пихатим , заздрісним , нечесним .
5 Письмово поміркуйте ,, Яким краще бути - талановитим негідником чи не зовсім успішним у навчанні лицарем честі ? "
6 Ви повинні знати зміст твору Н . Бічуї ,, Шпага Славка Беркути " , вміти переказувати , виділяти ключові епізоди , охарактеризувати героїв .

Українська література   8 клас
09.04.2020.
Тема : Володимир Дрозд . Основні відомості про письменника . ,, Білий кінь Шептало " 
1 Опрацювати ст .243 - 244 .
2 Записати в зошит : ,, Епоха могла убити письменника як людину , але убити талант - ніколи ! Якщо це справді - талант ! " ( В . Дрозд )
3 Прочитати оповідання В . Дрозда ,, Білий кінь Шептало " ст. 245 - 251 .
4 Дати відповідь на питання ст . 251 - 252 .


Українська мова . 8 клас .
До уваги ! З 6 квітня почнуть транслювати телеуроки .

8 клас 1 урок щовівторка і щочетверга . Початок о 10.00.


Немає коментарів:

Дописати коментар