понеділок, 6 квітня 2020 р.

10 клас з 06.04 по 09.04


Українська мова . 10 клас .
06.04.2020.
Тема : Твір на морально - етичну тему .
1 Опрацювати ст 147 - 149 у підручнику .
2Про що писати в таких творах ? Це і стан природного середовища , в якому живе людина , і ставлення до батьків , родини , і розмірковування про людські стосунки , яким бути і ким бути , у чому щастя , яку людину вважати культурною , красивою . Матеріал для таких творів є саме життя . Кожен з нас повинен навчитися спостерігати навколишній світ , аналізувати вчинки людей і самого себе , робити правильно висновки .
Будова твору : вступ , теза і докази ( аргументи ) для її доведення , висновок .
Обов'язково висловлювати особисте ставлення до подій , оцінювати факти . Наводити приклади із власного життя , з літератури , цитувати видатних людей .
3 Спираючись на пам'ятку на ст 149 написати твір на одну з тем вправа 222 .

Українська мова . 10 клас .
08.04.2020.


Тема : Прикметник як частина мови . Розряди прикметників за значенням . Ступені порівняння прикметників .
1 Опрацювати у підручнику ст 220 - 221 .
2 Прикметники залежно від контексту можуть переходити з однієї групи за значенням до іншої .
Ведмежа голова - присвійний , ведмежа шуба - відносний , ведмежа послуга - якісний ( погана )
3 Виконати вправу 359 .
4 Складіть речення з наведеними словами так , щоб в одному випадку це слово мало відносне значення , а в іншому якісне .
М'який , вишневий , срібний , лисячий
4 Виконати вправу 359 .
5 Опрацювати у підручнику ст 222 .
6 Запишіть прикметники вищого ступеня порівняння , вставивши пропущені літери .
Ви ... ий , ду ... ий , лег ... ий , бли ... ий , солод ... ий , холод ... ий , м'як ... ий , тепл ... ий , влучн ... ий , могутн ...ий , весел ... ий .
7 Виконати вправи 362 , 363 .
8 Не утворюються ступені порівняння від назв кольорів , що перейшли з розряду відносних : кремовий , шоколадний , вишневий , бузковий  , від назви матчі коней : вороний , буланий ; від складних ознак : блідо - рожевий ; від термінів : старша медсестра .


Українська література . 10 клас .
07.04.2020.
Тема : Неоромантичне ствердження духовної сутності людини , її творчих можливостей . Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості , дійсністю і мрією .
1 Запишіть у зошит .
Риси романтизму в ,, Лісовій пісні "  : роздвоєння душі , важкий вибір , емоційне пізнання світу , висока ліричність , ,, оголеність " почуттів , зіткнення ідеалу та дійсності , поєднання реального та фантастичного , умовність місця та часу дії .
2 Буденність : комфорт та залишок,  спокій , упевненість у завтрашньому дні , відсутність ризику , сите й забезпечене життя , ,,усе як у всіх " , пристосованість .
Творчість , мрія : натхнення , порив душі  , довіра , непередбачуваність щомиті , страждання й вагання , сум і радість , постійний пошук , градація почуттів , глибоке розуміння світу , здатність жити мрією , талант .
Вибір Лукаша показує , що часто в житті перемагає буденність , знищуючи живу душу .
3 Написати твір на одну із тем .
Мавка і Лукаша- два світи , яким не злитися .
Краса взаємин і чарівний світ природи у драмі - феєрії ,, Лісова пісня " .
Нескорена дочка мого народу - Леся Українка .

Українська література . 10 клас
09.04 2020.
Тема : ,, Кассандра " - новаторство в жанрі драматичної поеми .
1 Прочитати поему ,, Кассандра " .
2 Записати в зошит .
Поема має і автобіографічні елементи , і філософські , і політичні  і про те , яка правда потрібна людям .
Основою сюжету стали старогрецькі міфи троянського циклу .
3 Опрацювати у підручнику ст . 243 - 244 .
4  Усно дати відповіді на питання ст . 245 .


Українська мова . 10 клас .
До уваги ! З 6 квітня почнуть транслювати телеуроки .
10 клас 1урок щовівторка і щочетверга . Початок о 10.00.

Немає коментарів:

Дописати коментар