Українська мова
. 10 клас .
06.04.2020.
Тема : Твір на морально - етичну тему .
1 Опрацювати ст 147 - 149 у підручнику .
2Про що писати в таких творах ? Це і
стан природного середовища , в якому живе людина , і ставлення до батьків ,
родини , і розмірковування про людські стосунки , яким бути і ким бути , у чому
щастя , яку людину вважати культурною , красивою . Матеріал для таких творів є
саме життя . Кожен з нас повинен навчитися спостерігати навколишній світ ,
аналізувати вчинки людей і самого себе , робити правильно висновки .
Будова твору : вступ , теза і докази (
аргументи ) для її доведення , висновок .
Обов'язково висловлювати особисте
ставлення до подій , оцінювати факти . Наводити приклади із власного життя , з
літератури , цитувати видатних людей .
3 Спираючись на пам'ятку на ст 149
написати твір на одну з тем вправа 222 .
Українська мова
. 10 клас .
Тема : Прикметник як частина мови .
Розряди прикметників за значенням . Ступені порівняння прикметників .
1 Опрацювати у підручнику ст 220 - 221 .
2 Прикметники залежно від контексту
можуть переходити з однієї групи за значенням до іншої .
Ведмежа голова - присвійний , ведмежа
шуба - відносний , ведмежа послуга - якісний ( погана )
3 Виконати вправу 359 .
4 Складіть речення з наведеними словами
так , щоб в одному випадку це слово мало відносне значення , а в іншому якісне
.
М'який , вишневий , срібний , лисячий
4 Виконати вправу 359 .
5 Опрацювати у підручнику ст 222 .
6 Запишіть прикметники вищого ступеня
порівняння , вставивши пропущені літери .
Ви ... ий , ду ... ий , лег ... ий , бли
... ий , солод ... ий , холод ... ий , м'як ... ий , тепл ... ий , влучн ... ий
, могутн ...ий , весел ... ий .
7 Виконати вправи 362 , 363 .
8 Не утворюються ступені порівняння від
назв кольорів , що перейшли з розряду відносних : кремовий , шоколадний ,
вишневий , бузковий , від назви матчі
коней : вороний , буланий ; від складних ознак : блідо - рожевий ; від термінів
: старша медсестра .
Українська
література . 10 клас .
07.04.2020.
Тема : Неоромантичне ствердження
духовної сутності людини , її творчих можливостей . Конфлікт між буденним
життям і високими пориваннями особистості , дійсністю і мрією .
1 Запишіть у зошит .
Риси романтизму в ,, Лісовій пісні
" : роздвоєння душі , важкий вибір
, емоційне пізнання світу , висока ліричність , ,, оголеність " почуттів ,
зіткнення ідеалу та дійсності , поєднання реального та фантастичного ,
умовність місця та часу дії .
2 Буденність : комфорт та залишок, спокій , упевненість у завтрашньому дні ,
відсутність ризику , сите й забезпечене життя , ,,усе як у всіх " ,
пристосованість .
Творчість , мрія : натхнення , порив
душі , довіра , непередбачуваність
щомиті , страждання й вагання , сум і радість , постійний пошук , градація
почуттів , глибоке розуміння світу , здатність жити мрією , талант .
Вибір Лукаша показує , що часто в житті
перемагає буденність , знищуючи живу душу .
3 Написати твір на одну із тем .
Мавка і Лукаша- два світи , яким не
злитися .
Краса взаємин і чарівний світ природи у
драмі - феєрії ,, Лісова пісня " .
Нескорена дочка мого народу - Леся
Українка .
Українська
література . 10 клас
09.04 2020.
Тема : ,, Кассандра " - новаторство
в жанрі драматичної поеми .
1 Прочитати поему ,, Кассандра " .
2 Записати в зошит .
Поема має і автобіографічні елементи , і
філософські , і політичні і про те , яка
правда потрібна людям .
Основою сюжету стали старогрецькі міфи
троянського циклу .
3 Опрацювати у підручнику ст . 243 - 244
.
4
Усно дати відповіді на питання ст . 245 .
Українська мова . 10 клас .
До уваги ! З 6 квітня почнуть
транслювати телеуроки .
10 клас 1урок щовівторка і щочетверга .
Початок о 10.00.
Немає коментарів:
Дописати коментар