вівторок, 21 квітня 2020 р.

10 клас

Українська мова . 10 клас .
20.04.2020.
Тема : Числівник як частина мови . Розряди числівників за значенням . Групи числівників
за будовою .
1 Знімаючи риску , запишіть подані займенники .
Хтозна / де , будь/ до/ кого , не / від / кого , казна / що , аби / який ,  хто / небудь , де / хто ,
ні / про / що , невідь / скільки , бозна / що , де / небудь , ні / кого , казна / як , аби / з / ким .
2 Опрацювати в підручнику ст 229 - 232 .
3 Виконати вправи 377 , 381 .
4 Продовжити речення .
Числівник це частина мови , яка означає ... 
Порядкові означають ... , змінюються за ... ( навести приклади ) .
Кількісні означають ... , але не мають ... , виняток становлять ... .
Власне кількісні означають ... .(навести приклади ) .
Збірні означають ( навести приклади ) .
Дробові означають ... ( навести приклади ) .


Неозначено - кількісні означають ... ( навести приклади ) .
5 Доповніть прислів'я числівниками . З кількома складіть речення .
... разів відмір , а ... відріж . ... п'ятниця на тиждень . ...вода на киселі . Бути на ...
сьомому небі . ...голова добре , а ... краще . ... як палець .
6 Виконати вправу 384 .


Українська мова . 10 клас 
22.02.2020.
Тема : Відмінювання числівників . Тренувальні вправи .
1 Запам'ятайте . У складних числівниках на позначення сотень відмінюються обидві частини .
Провідміняти за відмінками числівники чотириста , сімсот .
2 Виконати вправу 383 
3 Провідміняйте числівники сорок , дев'яносто , сто . Письмово зробіть висновок .
4 Провідміняйте числівники нуль , тисяча , мільйон . Запишіть  , подібно до якої частини мови
вони відмінюютисяч? 
5 Запам'ятайте мало , немало , багато , чимало , півтора півтораста - числівники .
Вони незмінні .
6 Розкрийте дуже , утворюючи словосполучення .
2 ( повні відра ) , 1500 ( рік ) , 15 ( веселі дівчата ) , троє ( студент ) , 5 ( ілюстрований журнал ) ,
7,4 ( кілометр ) , 24,5 ( тонна ) .





Українська література . 10 клас .
21.04.2020.
Тема : Поєднання в новелі ,, Момент " реалістичного та філософського ( щастя людини ,
мить - частинка вічності ) . Символічні образи . Ідея цінності почуття кохання .
1 Записати в зошит .
Модерна новела ,, Момент " має підзаголовок ,,( Із оповідань тюремної Шехерезади ) " . 
Головний герой має прізвисько Шехерезада , багаторазовий політичний в'язень , який любить
розважати своїх співкамерників цікавими історіями , але він завжди вільний душею . Та й сам
автор своєю діяльністю подібний до свого героя .
2 Опрацювати в підручнику ст 259 - 262 .
3 Закінчити речення ( письмово ) .
Твір ,, Момент " за жанром ...
Історію читачів розповідає ...
Оповідь у творі йде від ....
Герой - оповідач прибув до села , щоб ...
У контрабандистів змінилися плани , тому що ...
Герой - оповідач займався ...
Закінчіть фразу ,, Вмерла так , як вмирають ті , що ...
Сформулюйте тему твору .
4 Записати в зошит .
Проблеми твору .
Мить - частина вічності , те , чим живе душа .
Життя і смерті .
Щастя людини та його знецінення .
Боротьба умовностей та щирого почуття .
5 Дослідження в тексті ознак імпресіонізму . Підібрати цитати ( письмово ) .
Кольори . Слухові і нюхові образи . Зорові образи . Передача вражень від першої особи .
Перевага описів над розповіддю . Миттєвість вражень .
6 Запам'ятайте . У наш час новелу В . Винниченка ,, Момент " успішно інсценізовано в
Національному академічному драматичному театрі ім. І . Франка . ( моновистава- дійство
за участю одного актора ) . Роль Шехерезади зіграв Є . Нищук . Режисер Тарас Жирко .
Роль панночки грала Інна Цимбалюк ( лише на екрані ) .


Українська література . 10 клас .
23.04.2020.
Тема : Образ панни ( Мусі ) - втілення ідеї жіночності , краси .
1 Головний герой зустрічає і відпускає кохання навік , щоб жити мріями про недосяжну жінку .
Чим же була особлива панна ? Чому не прагнула кинутися з головою в почуття , а зникла з
життя головного героя ? 
2 Підберіть цитати до таких рис : красива , весела , рішуча , смілива , любить свободу , мудра ,
глибока натура .
3 Запишіть у зошит . 
Герой - оповідач : життєрадісний молодий чоловік , помічає красу природи , має революційні
погляди , наділений глибокою повагою до жінки , співчутливий , щирий .
Панна : вродлива , вільна у думках і словах , тонко відчуває навколишній світ , викликає до
себе повагу , позбавлена манірності й кокетства .
Спільні риси : життєрадісні , готові на ризик , рішучі , розуміють одне одного , чутливі , здатні
на глибокі почуття .
4 Рішення Мусі перетворює її на Прекрасну Даму - образ , на який моляться , якому присвячують
вірші й поеми . Недарма герой - оповідач торкається губами її плаття , визнаючи дівчину
ідеалом краси й жіночності .
5 Написати твір - роздум ,, Чим вражає образ Мусі ? " 
6 Щастя : залишок,  гармонія , взаєморозуміння , гідність,  легкість , рідні , окриленість , ніжність , кохання , друзі , мрія , натхнення , диво , здоров'я , мир , злагода . 
Щоб у всіх наших родинах було це багатство !


Українська мова . 10 клас 
22.04.2020. 27.04.2020


Українська література . 10 клас 
23.04.2020  27.04.2020



Немає коментарів:

Дописати коментар