понеділок, 11 травня 2020 р.

10 клас

Українська мова . 10 клас .
11.05.2020.
Тема : Дієприкметник як особлива форма дієслова .
Дієприкметниковий зворот .
1 Опрацювати в підручнику ст 252 - 254 .
2 Виконати вправу 417 .
3 Запам'ятайте .
Активні дієприкметники тепер часу мають суфікси - уч , - юч , - ач , - яч . Працюючий .
Активні минулого часу - л . Зів'ялий . 
Пасивні минулого часу - н , - ен , - т . Збитий , втрачений .
4 Від поданих дієслів утворити дієприкметники . Підкреслити суфікси .
Виступати , існувати , ревіти , працювати , пожовтіти , посивіти , потемніти , пригоріти , написати
, втратити , заміняти,  виплеснути .
5 Запишіть у зошит . 
Дієприкметник разом із залежними від нього словами утворює дієприкметниковий зворот , який
у реченні виступає відокремленим означенням . Сади , омиті музикою загадок , ковзають пил
міжселищних доріг .
6 Запишіть речення . Підкреслити дієприкметники . 
... три роки ждуть . ...заєць і пенька боїться . Під ... камінь вода не тече . ...коню в зуби не
дивляться .
( дарованому , обіцяного , полохливий , лежачий ) .
7 Запам'ятайте написання не з дієприкметниками .
Непрочитана книга .
Книга не прочитана .
Не прочитана мною книга .
Книга не прочитана .

8 Виконати вправу 421 .


Українська мова . 10 клас .
13.05.2020.
Тема : Дієприслівник . Дієприслівниковий зворот .
1 Опрацювати в підручнику ст 255 .
2 Запам'ятайте .
Дієприслівник разом із залежними словами утворює дієприслівниковий зворот , який у реченні
виступає відокремленою обставиною .
Дієприслівники мають суфікси - ачи , - ячи , - учи , - ючи , - вши  
Не з дієприслівниками пишеться окремо , крім слів , що не вживаються без не . Нехтуючи .
3 Виконати вправи 425 , 426 .
4 Утворити дієприслівники від поданих дієслів .
Привезти , уникати , скласти , зберегти , перевірити , читати , згадати , штовхнути  , топити .
5 Ускладніть прості речення дієприслівниковими зворотами .
Сонце палило нещадно ... люди не помічали часу . Простягнувши року по ягоду ... 
( працюючи в полі , працюючі в полі , дівчинка почула шипіння з куща , з куща почулося шипіння)


Українська література . 10 клас .
18.05.2020.
Тема : Глибина почуттів у поезії ,, О панно Інно ... " 
,, Пам'яті тридцяти " - збірний образ ліричного героя .
1 Виразно прочитати поезію ,, О панно Інно " .
2 Опрацювати у підручнику ст 277 .
3 Записати в зошит .
Поезія ,, О панно Інно ..." - інтимна лірика .
Поліна Коновал - перше кохання Павла Тичини , яка не відповіла йому взаємністю . Її сестра
Інна палко любила Тичину , але не могла замінити сестри . Саме вона і стала прообразом
героїні .
Двоє закоханих мають спільну проблему : їхня любов не взаємна . ,, Ви " підкреслює шляхетне
ставлення до дівчини , делікатність у стосунках , розуміння її трагедії .
4 Виразно прочитати поезію ,, Пам'яті тридцяти " .
5 Опрацювати ст 280 - 282 .
6 Записати в зошит .
Історична основа поезії - поезія присвячена героям бою під Крутами . ,, На Аскольдовій могилі "
автор засуджує братовбивчу війну . Подвиг юнаків під Крутами незабутній . Він взірець мужності
та незламності українців .


Українська література . 10 клас .
21.05.2020.
Тема : Симфонія ,, Сковорода " .
1 Прочитати симфонію ,,Сковорода " ( скорочено ) .
2 Опрацювати в підручнику ст 271 272 .
3 Записати в зошит . 
У симфонії ,, Сковорода " орієнтиром для поета стала філософія серця " Г Сковороди .
Три світи : макрокосм , мікрокосм , Біблія . Дві натури людини : видима й невидима ,
тілесна й духовна . Ліричний герой проводить читача шляхами роздумів - пошуків істини .
Світ рухається ,, між протилежностями і антитезами . Він розпадається розсипається і збирає
себе знову у єдність .
4 Дати відповідь на запитання ст 283 ( Усно) .
Шановні учні ! Наближається до кінця навчальний рік . Якщо протягом двох тижнів я не побачу
виконаних завдань з 16.03.2020 по 30.05.2020 , оцінка як семестрова , так і річна буде значно
знижена . Звертаю особливу увагу на контрольну роботу . Вдячна учням , які працюють
систематично і старанно . Кожна робота відмічається .

Немає коментарів:

Дописати коментар