Українська мова . 8 клас .
ДО
УВАГИ ! Всі виконані завдання обов'язково будуть перевірені та оцінені .
Скидати на вайбер 0989864880 . Теоретичні знання будуть перевірені як з мови
так із літератури у формі
заліків , усного опитування ,
самостійних та контрольних робіт .
13.04.14.04.2020.
Тема : Речення із звертаннями ,
вставними словами , словосполученнями , реченнями . Тренувальні вправи .
1 Дібравши відповідні звертання ,
складіть текст вітальної листівки до дня народження батькам , близьким родичам
, друзям .
2 Виконати вправу 364 , 374 .
3 Запишіть в один стовпчик звертання , а
в другий - вставні слова , словосполучення , речення .
Сину , треба думати , сизокрилий ,
соромно сказати , Вітчизно моя , може , люди , дозвольте , Ніно Петрівно , тато
його був у відрядженні , Україно , з іншого боку , червоні троянди , безумовно
, брати , між іншим , дорогі мої однокласники , зрештою , мови рідна , мій
друже , без сумніву , між нами кажучи , о земле , будь ласка , по - моєму ,
чудовий краю , на мою думку , по - перше , вітер, щастя мені тоді настало , маю на увазі .
4 Перебудуйте подані речення так , щоб у
них були звертання . Одного з них зробить синтаксичний розбір .
Мова - наша зброя , якою ми служимо
народові , що нас прожив , вигодував і виховав . Коханий зіграє мені в сопілку
, щоб вона усе лихе зачарувала .
5 Перебудуйте подані речення так , щоб у
них були вставні слова . Мова - це великий дар природи , розвинутий і
вдосконалений за тисячоліття з того часу , як людина стала людиною . Коли Леся
вийшла , Сергієві , незважаючи на веселий вечір , стало журно .
6 Записати . Розставити потрібні
розділові знаки .
Селін тобі сердечний краю моя зірко ясна
прекрасна у своїм звабним тремтінні моя мамина вишиванко мережана диво -
квітами у веселковім вінку моя мудросте батьківська напоєна чистою святою
любов'ю до тебе ...
Українська мова . 8 клас .
15.04.2020 16.04.2020 .
Тема : Поняття про відокремлення .
Основні умови відокремлення другорядних членів речення .
1 Усно виконати вправу 396 .
2 Опрацювати ст . 224 .
3 Запам'ятайте : відокремлені члени
речення виражають додаткове повідомлення або доповнюють основне твердження в реченні .
4 Виконати вправу 397 , підкреслити
відокремлені члени речення так , чим вони виступають .
5 Опрацювати ст 225 .
6 Виконати вправи 399 , 401 .
7 Поширити подані речення відокремленими
членами .
Сьогодні він зосереджений . Чути
переплеск весела. Сонце сховалось за лісом
. Ми читали вірші . Відбудеться зустріч з письменником .
Українська література . 8 клас .
14.04.2020.
Тема : Алегоричність образу коня Шептала
.
1 Записати в зошит . Тема оповідання -
зображення компромісу непересічної особистості з обставинами та власною совістю
, що призводить до втрати нею самої себе .
Ідея - засудження суспільства , що
насторожено ( а то й вороже ) ставиться до тих, хто бунтує й відстоює свою
винятковість .
2 Записати в зошит .
Сюжет оповідання .
Експозиція - розповідь про коня Шептала
, його потрібно прислати до прив'язу .
Зав'язка - Степан посилає до приводу
Шептала .
Кульмінація - втеча Шептала .
Розв'язка - повернення в загін
3 Шептало кидає виклик життєвим
обставинам : ,, Супроти вітру довго не пробіжиш , і розумніше до часу
прикинутися скореним , лишившись у душі вільним , аніж бути скореним насправжки
" .
4 Образ коня Шептала алегоричний . Він
уособлення людини , якій не вдається в несприятливих умовах вижити та зберегти
гідність .
Стайня - алегоричний образ тоталітарної
система суспільства .
Батіг - символ управління системою .
5 Відшукайте в тексті опис коня .
6 Про що свідчить таке закінчення твору
?
https://youtu.be/7abpyLOyNwY
Українська література . 8 клас .
16.04 2020.
Тема :
Юрій Винничук . Коротко про письменника . ,, Місце для дракона " -
повість - казка про сучасний світ , у якому й досі живуть ,, драконячі закони
" .
1 Записати в зошит .
,, Для мене щастя полягає в тому , щоб
робити улюблену справу , щоб не робити те , що мені не подобається " , -
це життєве кредо сучасного українського
письменника Юрія Винничука .
2 Опрацювати у підручнику ст 254 - 257 .
3 Прочитати ст 258 - 270 .
4 Скласти план до кожної частини ( 3 - 4
) пункти .
5 Усно дати відповіді на питання .
Немає коментарів:
Дописати коментар