субота, 21 березня 2020 р.

Українська мова . 10 клас


Українська мова . 10 клас 25.03.2020 
            Тема : Словозміна іменників . Словозмінні паралелі іменників , їх стилістичні особливості . 
    1 Словозміни іменників ( 1 - 4 відміна ) . Опрацюйте таблицю на ст 211 . 
    2 Запишіть подані слова в чотири колонки за відмінами . Дитя , життя , мова , людство , сіль , блакить , полум'я , перо , кров , соловей , праця , роздоріжжя , чорнило , співак , ім'я , туманність , дорога , селище , роль , межа , заметіль , мідь , ніч , алея , міць , тім'я , стаття , подорож , Марія . 
    3 Опрацювати ст 212 . Виконати вправу 338 , 339 . 
    4 Опрацювати ст 214 5 Запам'ятайте: у місцевому відмінку іменники середнього роду з суфіксами -к- , що називають істот , мають варіантні закінчення - ові і - у : на маляткові і на малятку , на теляткові і на телятку . Імені й ім'я , іменем і ім'ям , тімені і тім'я . Воєн і війн , легенів і легень . Серць і сердець , плечей і пліч , раз і разів . Дверима й дверми . Бачу і коней і коні . 
   5 Напишіть іменники , які можуть мати варіантні форми . Пісня , зоря , лікарі , кущ , комітет , суміш , ведмежата , знання , дитинча , талант , надія , співаки , скеля , гривні .

Немає коментарів:

Дописати коментар